Jump to content

Failed to get access key


Neoneko1

Recommended Posts

I tried to login but this error appears :


Error: connect ETIMEDOUT 77.72.5.199:443
at Object._errnoException (util.js:1024:11)
at _exceptionWithHostPort (util.js:1046:20)
at TCPConnectWrap.afterConnect [as oncomplete] (net.js:1182:14)
Request Stack:
Error
at WebSocket (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\webpack:\src\extensions\nexus_integration\index.tsx:219:20)
at EventEmitter.api (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\webpack:\src\extensions\nexus_integration\index.tsx:382:3)
at emitOne (events.js:116:13)
at EventEmitter.emit (events.js:211:7)
at this (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\webpack:\src\extensions\nexus_integration\views\DashboardBanner.tsx:99:4)
at Object.ia (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:15:131)
at Object.invokeGuardedCallback (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:16:137)
at Object.invokeGuardedCallbackAndCatchFirstError (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:16:249)
at za (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:20:288)
at Da (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:22:174)
at Fa (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:22:335)
at Ba (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:21:248)
at Ia (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:24:79)
at Ja (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:24:244)
at Hd (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:88:254)
at ci (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:222:195)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...