Jump to content

Open Community  ·  26 members

7 Days To Die

recherche mod ou script


CrasH14

Recommended Posts

Hello la commu,

Je viens vers vous car je suis a la recherche d'un systeme, qu'un jour par hasard j'etais tombé dessus en allant sur un serveur (que je ne me souviens plus du nom). Dessus il y avait le principe de pouvoir debloquer les competences avec des missions (un peu comme avec des defis); en somme, on devait lire pour activer ces quetes, ce qui regulait enormement les differences de lev entre joueurs.
Je sais que je suis tres vague sur les infos mais je sais que ça existe et aimerais enormement retrouver ça.
Est-ce que quelqu'un a une idée ou sait de quoi j'essaie de parler svp ??
D'avance merci beaucoup à ou aux personnes qui auraient la gentillesse de me repondre et de m'y aider.

Hello commu,

I come to you because I am looking for a system, that one day by chance I had come across it while going to a server (which I do not remember the name). Above this there was the principle of being able to unlock skills with missions (a bit like with challenges); in short, one had to read to activate these quests, which greatly regulated the differences in level between players.
I know I'm very vague about the info but I know it exists and would love to find it.
Does anyone have any idea or know what I'm trying to talk about please ??
In advance thank you very much to or to the people who would be kind enough to answer me and help me.

Edited by CrasH14
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...