herrquengler Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Hey guys. First of all my english is not well (german) I want to install my downloaded mods, but my skyrim-data-folder has not got the known meshes, textures... structure. There is only some bsa.files called meshes, texture... It is in steam-steamapps-common-skyrim-data. There has to be the known structure like in oblivion I think.Do i have a light version of the Game or whatPlease help me someone. Thanks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error404NotFound Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 (German)Hallo.Das dein Data Verzeichnis so aussieht ist normal.Pack einfach die Mods in das Verzeichnis und extrahiere sie dort. Dann werden die Ordner erstellt. Alternativ erstell die Ordner einfach selbst.Die Daten sind in den bsa dateien gespeichert. wenn die Daten in die verzeichnisse extrahiert werden, werden die daten aus den ordnern gelesen. sonst werden die daten aus den bsa dateien verwendet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
micalov Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 edit no mater, guess some one in your native tongue managed to help answer your questions :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error404NotFound Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 (edited) edit no mater, guess some one in your native tongue managed to help answer your questions :) yes, thats right :laugh: but your description was ok too (kudos for you) Edited January 17, 2012 by Error404NotFound Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrquengler Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Many thanks for the fast answering! Vielen dank an error 404! Ich lege also einfach die texture-ordner in den datei-ordner. Auch wenn dort kein solcher ordner vorhanden ist, wird das von den bsa.dateien gelesen.Hab ich das so richtig verstanden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error404NotFound Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 (edited) Many thanks for the fast answering! Vielen dank an error 404! Ich lege also einfach die texture-ordner in den datei-ordner. Auch wenn dort kein solcher ordner vorhanden ist, wird das von den bsa.dateien gelesen.Hab ich das so richtig verstanden? Genau.So lange die Ordner nicht da sind, benutzt das Spiel die daten aus den bsa dateien.Wenn die Ordner da sind, werden die daten benutzt, die sich dort drin befinden.So stellen die Entwickler sicher, das die orginal Dateien nicht versehentlich überschrieben werden.Die daten in den Ordnern haben immer vorang beim laden gegenüber den Daten in den bsa dateien. Edited January 17, 2012 by Error404NotFound Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts