SamuDabu Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Hola a todos, me gustaria saber si alguien podria compartir conmigo algun tutorial para crear Armas/Armaduras en Español al completo. Ya que la mayoria de tutoriales que he encontrado nada mas empezar (segundo 1) tengo cientos de preguntas y de esa gente no me contesta nadie :( Agradeceria la ayuda de cualquier persona, da igual si es novato o profesional. Gracias de antemano. Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Brasher Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 SamuDabu:Hello everyone. I would like to know if anyone could share with me any tutorials to create weapons and armors written completely in Spanish. The majority of the tutorials I've found do nothing more than get you started. I have hundreds of questions and the people don't answer me. :( I would appreciate help from anyone, no matter if it's from a novice or a professional. Thanks in advance. (Rough translation.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamuDabu Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 Necesito algun modder español o hispano, no tengo narices de conseguir nada. :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts