Vanddredd Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 (edited) Can someone please create a mod that changes the food Vitality regen back to 1.32 version. 15 vit a sec is laughably useless. Edited January 6, 2023 by Vanddredd Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeusAres Posted January 15, 2023 Share Posted January 15, 2023 I came here to put in a request for this as well. I'm very surprised it hasn't been done already. I would do it myself, but I know next to nothing about modding TW3. Would someone with the knowledge please make this happen? It would be greatly appreciated. <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabywitch Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 für die Version 1.31/32 könnte ich den Code ändern, aber eben nur über den ScriptMerkerbeinfügen, das wird so kein eigenständiger Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabywitch Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 für die Version 1.31/32 könnte ich den Code ändern, aber eben nur über den ScriptMerkerbeinfügen, das wird so kein eigenständiger Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts