Jump to content

Cannot log into vortex

Amonasmodeus

Recommended Posts

Vortex is requiring me to log in to be able to download mods. When I go through the process and authorize my account it says I have successfully logged in, but when I go to vortex it is stuck saying "please click authorize on the website." When I use log in with a token, it just says "invalid token" when I copy and paste the token.

This is the error I get when I try to log in without a token.

connect ETIMEDOUT 64:ff9b::8c52:7205:443
connect ETIMEDOUT 64:ff9b::8c52:7205:443
Error: connect ETIMEDOUT 64:ff9b::8c52:7205:443
at __node_internal_captureLargerStackTrace (node:internal/errors:490:5)
at __node_internal_exceptionWithHostPort (node:internal/errors:668:12)
at TCPConnectWrap.afterConnect [as oncomplete] (node:net:1494:16)
Prior Context:
at Object.withTmpDir (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\renderer.js:9424:27)
at C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\renderer.js:2723:180
at tryCatcher (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\util.js:16:23)
at Promise._settlePromiseFromHandler (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:547:31)
at Promise._settlePromise (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:604:18)
at Promise._settlePromiseCtx (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:641:10)
at _drainQueueStep (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:97:12)
at _drainQueue (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:86:9)
at Async._drainQueues (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:102:5)
at Async.drainQueues (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:15:14)
Prior Context:
at Object.withTmpDir (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\renderer.js:9424:27)
at C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\renderer.js:2723:180
at tryCatcher (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\util.js:16:23)
at Promise._settlePromiseFromHandler (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:547:31)
at Promise._settlePromise (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:604:18)
at Promise._settlePromiseCtx (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\promise.js:641:10)
at _drainQueueStep (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:97:12)
at _drainQueue (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:86:9)
at Async._drainQueues (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:102:5)
at Async.drainQueues (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\bluebird\js\release\async.js:15:14)

This is the error I get when I try to log in with a token.

SyntaxError: Unexpected end of JSON input
at JSON.parse (<anonymous>)
at applyKey (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\renderer.js:6947:182)
at Object.ba (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:14:84)
at ja (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:14:238)
at ka (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:14:292)
at oa (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:15:72)
at lc (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:52:170)
at jc (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:51:255)
at mc (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:52:334)
at sc (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:56:10)
at Ia (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:287:189)
at Ma (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:19:57)
at Rc (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:70:279)
at id (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:69:102)
at exports.unstable_runWithPriority (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\scheduler\cjs\scheduler.production.min.js:19:467)
at cg (C:\Program Files\Black Tree Gaming Ltd\Vortex\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:122:325)

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...