Jump to content

Recommended Posts

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hi, I have been trying to make mods work for a long time, I have tried both methods and neither work
-method # 1: origin pop up one time, left and ... pop up a second time.
-method # 2: same thig for this method

I NEED HELP !!!

please ;)

Posted (edited)
  On 2/13/2021 at 8:59 PM, Cosmo77903 said:

Hi, I have been trying to make mods work for a long time, I have tried both methods and neither work

-method # 1: origin pop up one time, left and ... pop up a second time.

-method # 2: same thig for this method

I NEED HELP !!!

please :wink:

you unapplied all mods and clicked "launch" in frosty, then did method #1 or 2 right? does it open the game?

Edited by Nakaka
Posted

Pour ma part j'ai copier/coller cela : "C: \ Program Files (x86) \ Origin \ EALink.exe" "link2ea: // launchgame / MtMassive? AUTH_PASSWORD = 0 & AUTH_TYPE = exchangecode & epicusername = epicuserid = & epiclocale = fr & theme = sws & platform = epic & Hotfix = go & -datapath% 22 C: \ Program Files (x86) \ Origin Games \ STAR WARS Battlefront II \ ModData % 22 " .

Et mon ordi m'a dit cela : Le chemin d’accès spécifié est introuvable.

J'aimerai savoir où est le problème ( je ne suis vraiment pas un pro en informatique et il s'agit de la première fois que j'installe un mode.

Je vous remercie d'avance.

Posted (edited)

La solution numéro 1 est-elle sécuritaire et plus simple?

Car mon ordinateur dit que cela risque de l'endommager.

Autrement dit est ce qu'il y a un virus ou un risque de virus ?

Edited by Malcomiques
Posted (edited)
  On 2/18/2021 at 6:48 PM, Malcomiques said:

Pour ma part j'ai copier/coller cela : "C: \ Program Files (x86) \ Origin \ EALink.exe" "link2ea: // launchgame / MtMassive? AUTH_PASSWORD = 0 & AUTH_TYPE = exchangecode & epicusername = epicuserid = & epiclocale = fr & theme = sws & platform = epic & Hotfix = go & -datapath% 22 C: \ Program Files (x86) \ Origin Games \ STAR WARS Battlefront II \ ModData % 22 " .

Et mon ordi m'a dit cela : Le chemin d’accès spécifié est introuvable.

J'aimerai savoir où est le problème ( je ne suis vraiment pas un pro en informatique et il s'agit de la première fois que j'installe un mode.

Je vous remercie d'avance.

Bonjour

Il ne peut pas y avoir d'espaces supplémentaires partout.

Il vous manque également un espace entre le chemin de données et% 22

Il vous manque également les symboles "%" supplémentaires dans %% 22

Où avez-vous obtenu votre instruction? Veuillez suivre exactement le premier message de ce fil. Je vous recommande la solution n ° 1.

On 2/18/2021 at 6:51 PM, Malcomiques said:

La solution numéro 1 est-elle sécuritaire et plus simple?

Car mon ordinateur dit que cela risque de l'endommager.

Autrement dit est ce qu'il y a un virus ou un risque de virus ?

Lorsque vous téléchargez la solution n ° 1, ouvrez le fichier avec le Bloc-notes ou Wordpad. Vous verrez qu'il n'y a rien de dangereux.

On 2/18/2021 at 11:57 PM, generalgrievous808 said:

ok so I did the Battlefeont.cmd solution and it worked for now but when I added some more mods it all of a sudden it doesn't work, what can I do?

the mod you used is broken

Edited by Nakaka
Posted

I tried both solutions and it leads to the same blank "battelfront2.exe" black load screen. running the script gives me an "[0220/200506:WARNING:resource_bundle_qt.cpp(114)] locale_file_path.empty() for locale" debug file on my dekstop.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...